29 Mart 2015 Pazar

TAZE FASULYE KAVURMASI

MALZEMELER
1\2 kg taze fasulye
1 büyük kuru soğan
2 adet yumurta
1\2 çay bardağı zeytinyağı
tuz karabiber ,kırmızı pul biber
HAZIRLANIŞI
Yazın küçük küçük kesip haşlayıp  dondurucuda sakladığım bu kurtarıcı fasulyelerim ile hazırladığım yemek bugün gelen misafirlerime çayın yanında  ikram ettim
Taze fasulyeleri yıkıyorum kenarlarındaki kılçıkları temizleyip  bir cm büyüklüğünde kesip hazırlıyorum  Bir tencereye su koyup kaynatıyorum kaynayan suyun içine fasulyeleri atıp yumuşayıncaya kadar kaynatıp süzüyorum
Bir tavaya yemeklik doğranmış soğanı ,zeytinyağı ile soteleyip yumurtaları ilave edip karıştırıyorum bu arada haşlanmış fasulyeleri de ilave edip biraz daha kavurup tuzunu  ve karabiberini de ilave edip servis tabağına alıyorum üzerine kırmızı pul biber serperek servis yapıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder